Kişiye Özel Tepsi ve Bebek Ayakkabısı

Yasemen bizim üniversiteden arkadaşımızdır. Yıllar geçti görüşmeyeli. Antalya'ya gitme ihtimalimiz olduğunda çok sevindik. Hasret gidermek ve bebek sevmek için güzel bir fırsat olacaktı. Ev hediyesi olarak sevimli aile tablosuyla bir tepsi ve Çağan Bebek içinde bebek ayakkabıları düşündük. Bu arada tepsi çalışması ilk defa yapacağımız bir teknikle denedik. Küçük prens temalı ayakkabımızın arka tarafındaki şapka şeklindeki fil yutmuş yılan figürünün ne anlama geldiğini sadece hikayeyi okuyanlar bilir :) bilmiyorsanız bir zahmet okuyuverin :) Bu tepsilerin devamı gelecek. Ama daha farklı tasarımlarda olacaklar. Tabi zamanın el verdiği ölçüde olacak :)

Kitaptan alıntı: "Sanat yapıtımı büyüklere gösterdim. Korkup korkmadıklarını sordum. "Korkmak mı?" dediler. "Şapkadan mı?"
    İyi ama, şapka resmi yapmamıştım ki ben. Fili yutmuş olan bir boa yılanı resmi yapmıştım. Ama büyükler anlamadığı için onlara bir resim daha yaptım. Büyükler açık seçik görüp anlasınlar diye fili yutmuş olan yılanın içini çizdim. Şu büyüklere her şeyi tek tek açıklamak gerekir hep..."